poniedziałek, 27 stycznia 2014

Aktualizacja włosowa #5

Korzystając z chwili na komputerze dodaję dzisiaj aktualizację włosów. Wiem, że do końca miesiąca mamy jeszcze trochę czasu, ale z moim dostępem do komputera może być źle. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie miała problemu również z pendrivem - zdjęcie ucięte, bo dopiero teraz zauwazyłam, że wgrało się z błędem.


w świetle dziennym:

 Włosy w sierpniu i styczniu - 5 miesięcy pielęgnacji - nieprzekłamany kolor:

Jeśli chodzi o typowy dzień pielęgnacji, to wygląda mniej więcej tak:
-pierwsze O - goodbye damage/avokado masło karite/ lub maska kallos
-mycie - facelle/alterra granat
-drugie O - ziaja z ceramidami/balsam Mrs. Potters
-zabezpieczanie - CHI
-czasem - mieszanka masek w pierwszym O.
-olejowanie - alterra migdały papaja

W tym miesiącu nic specjalnego się nie działo, szukam na razie idealnej odżywki wygładzającej. Już niedługo post o powrocie do naturalnego koloru ;D

10 komentarzy:

  1. Ranyy, chcę już mieć takie długie :< zazdroszczę :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne i zdrowe :o ja też chce! co do idealnej maski ja do moich kręconych włosów też długo szukałam, aż znalazłam ideał,'' L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów
    ciemnych'', kocham ją, jest idealna i warta swojej ceny, używam ją od grudnia co prawda ale nie zamieniłabym jej na nic innego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam własnie opinie o niej i chyba się skuszę :D

      Usuń
  3. Chyba mamy całkiem podobne włosy, tylko Twoje są dłuższe. Dawno nie zamieszczałam u siebie aktualizacji.. Próbowałaś czegoś innego do olejowania włosów? Bo u mnie migdały i papaja nie za bardzo się sprawdzają w tej roli, aktualnie używam oliwki Babydream dla dzieci, ale czaję się na olej z pestek winogron :D

    OdpowiedzUsuń
  4. DO takiej długości dążę - super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, w takim razie czekam na kolejny post. Sama się ostatnio zastanawiam nad powrotem do swojego koloru, więc chętnie o tym poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża poprawa w przeciagu 5 miesięcy :-) w ogole mamy podobne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów i lubię Twój skręt bo jest bardziej subtelny :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne włosy :) ja stosuje olej lniany do olejowania :) tez sie super sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń