piątek, 10 stycznia 2014

Zabawy włosami (2)

    Przykro mi, że nie mogę regularnie Was odwiedzać, ale nie mam dostępu do komputera, wszystko co mam mieści się na pendrive i trudno znaleźć kozła ofiarnego, u którego napiszę notkę. W dodatku teraz, kiedy otwarłam pendrive'a, zauważyłam, że niektóre zdjęcia się nie wgrały do końca i jestem zmuszona dodać notkę z serii "zabawy włosami". Ostatnio moja mama była moim modelem do zabaw, więc przedstawię dzisiaj jej "metamorfozę".


Problem: rzadkie, cienkie włosy, częsty oklap.
    Moja mama ma bardzo cienkie włosy, w dotyku przypominają mgiełkę i kiedy w ich stronę dmuchnę, to fruwają prawie że wszystkie. W dodatku często skarży się na "łysinkę", która tak na prawdę jest spowodowana niefortunnym układaniem się włosów. Jest ich po prostu zbyt mało. Mama chciała zafarbować włosy i podciąć je. Włosy pomalowałam farbą Olia od Garniera kolorem czarnym, niezmiennie od lat nastu. Mama nie dba jakoś bardzo o włosy. Szampon + odżywka + suszarka. Nie zabezpiecza końcówek, nie stosuje odżywek b/s, myje włosy szamponami z detergentem codziennie. I choćbym jej tłukła do głowy, żeby zmieniła szampon, ona woli taki, bo się pieni. No cóż. Włosy nie wyglądają na zniszczone, są gładkie, miękkie i lśniące.


Rozwiązanie: lokówko-suszarka zamiennikiem suszarki, odżywka z emolientami - Garnier awokado i masło karite.
   Zafarbowałyśmy Garnierem. Nałożyłam odżywkę, którą po 5 minutach mama spłukała. Podcięłam włosy o jakieś 1,5cm, z tyłu nieco bardziej wycieniowałam łącznie z grzywką, aby dodać jej lekkości. Podsuszyłam włosy lokówko-suszarką, trzymając ją dłużej przy głowie i ciągnąc pasmo po paśmie najpierw kierując szczotkę w górę i wygładzając pasmo w dół. Włosy z tyłu się uniosły, co widać po zdjęciach. Grzywka nie wygląda na przyklapniętą. Dałam nieco jedwabiu CHI, ale bardzo malutko na końcówki.


przed - po - po z boku.



A na koniec moje włosy po warkoczu na noc, czyli w czym najczęściej ostatnimi czasy sypiam. Zawsze chciałam zrobić sobie zdjęcie w łazience, nie wiem czemu.. :D


A Wy jak radzicie sobie z oklapem? Czy często używacie lokówko-suszarki?

21 komentarzy:

  1. Widać naprawdę sporą zmianę w wyglądzie na zdjęciach włosów Twojej mamy, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękne włosy :) moje są właśnie oklapnięte...

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły efekt udało Wam się osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, niestety był jednorazowy, bo mama nie potrafi się nauczyć korzystać z lokówko-suszarki! ;D

      Usuń
  4. do twarzy Ci z takimi lokami :) bardzo ladnie wygladasz;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? ja juz klikam ;*
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć przedziałek na środku, ale strasznie mi brzydko! Ty jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo mi miło :* Ja też myślałam, że mi będzie źle, ale przemogłam się i jakoś tak zostało.. ;D

      Usuń
  6. Ja na szczęście mam grube,gęste włosy:D W sumie to dobrze, bo połowa wypada przy codziennym prostowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w takich włoskach :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne włosy. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny bloga, można się dużo dowiedzieć ;)
    Obserwujemy i będzie nam bardzo miło jeśli Ty również dołączysz do grona naszych obserwatorów ;)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne masz włosy i widać różnice : ) Śliczna jesteś : ) Chciałabym takie włosy jakie ty masz : ) Zazdroszczę : ) Piękne zdjęcie w łazience , ładne są po warkoczu : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) http://czarnulahc.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tych włosów ;) Śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu włosy mamy lepiej wyglądają :)
    Wow, chcialabym miec taki efekt po warkoczach. u mnie niestety wszytsko sie w mig rozprostowuje...

    OdpowiedzUsuń
  14. suchy szampon batiste xxl volume - genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, jak mi si podobają te twoje loki :)

    OdpowiedzUsuń