niedziela, 28 grudnia 2014

Aktualizacja włosowa #15

Witajcie Kochane!
Czas podsumować grudzień! Może nie jestem jedną z tych blogerek, które wprowadzają niewiarygodne innowacje, czy zdradzają niesamowite sekrety, ale przyznać musicie, że aktualizacje są! W tym miesiącu zadziałało się nieco więcej. Kilka razy podarowałam włosom proteiny, wypróbowałam kilka mixów odżywek (z całego mojego zapasu aż 4 haha :D) a także pozwoliłam im kilka razy dłużej nacieszyć się dobrodziejstwami masek i olejów.




Jak widać powoli dzięki szamponetkom odrost zlewa się z całością, a pasemka ciemnieją i, o dziwo, kolor nie schodzi z rozjaśnianych włosów bardzo szybko. Jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy.

W TYM MIESIĄCU:
Mycie:
- Johnson's Baby żółty 
- alberto balsam tea tree szampon do oczyszczania

Odżywianie:
- O5 give me moisture (silikony)
- Garnier Fructis sleek&shine (proteinki)
- Garnier Fructis Oleo Repair (emolienty)

Inne:
- Maska Dove z aktywatorem ciepła (sprawdziła się świetnie, bardzo dobrze wygładziła włosy!)
- Garnier Ultimate Blends olejek - tak, tak w poprzedniej aktualizacji napisałam, że już o nim niebawem, ale tym razem obiecuję!
- Olej ze słodkich migdałów - Holland&Barret.


Brałam także udział w akcji u Eter, o której na pewno słyszałyście, jednak nie mam zbyt dobrego zdjęcia porównawczego, gdyż nie jestem mistrzem korzystania z samowyzwalacza, a ponadto w pokoju raczej o dobre światło muszę się modlić.

Początkiem stycznia ukaże się także podsumowanie tego roku! :) Nie mogę się doczekać :))


11 komentarzy:

  1. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę każdemu kręconych włosów :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super włoski i pasemka znikają i gęstość powala. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż taka spora pielęgnacja to nie była, ale jak widać nie trzeba wiele, aby mieć piękne włosy. ;) zazdroszczę Ci tej długości, chociaż mi by nie pasowały. masz zdrowe włoski, dbaj o nie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mogłam oderwać oczu od ust. Są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Świetnie się kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie Ci się kręcą,super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne masz te kłaczki ! ;)

    + otagowałam Cię u siebie, mam nadzieje ze dolaczysz do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń