czwartek, 27 lutego 2014

Aktualizacja włosowa #6

       Nie mogę uwierzyć, że już 6 miesięcy za mną. Tak szybko to zleciało.. Brzmi to, jak pożegnanie z włosomaniactwem, a jest wręcz przeciwnie - lekkie "wkręcenie" w temat. Niestety brak komputera nie pozwala mi na zbyt częste wizyty tutaj, ale staram się jak mogę i blogi są pierwszymi witrynami, które odwiedzam, gdy zdarza mi się usiąść na komputer. Przed Wami szósta już aktualizacja.

(z lampą)



(bez lampy, kolor przekłamany)



Na pierwszym zdjęciu włosy wyglądają, jakbym około roku nie była na podcięciu końcówek, ale zapewniam, że to nie są rozdwojenia (jakimś cudem żadnego nie mogę znaleźć), a dziwnie odbite światło od odstających włosków. W ogóle zdjęcie wyszło dość.. źle.. Muszę też podkreślić, że zdjęcia nie zostały zrobione tego samego dnia.



W tym miesiącu...

szampon:
-alterra, granat i aloes,
-GP do włosów normalnych i przetłuszczających się.

odżywki d/s:
-Timotei z różą z jerycha, Moc i Blask,
-Garnier Fructis, oleo repair

odżywka b/s:
-ziaja z ceramidami niebieska

maski:
- Biovax, naturalne oleje.
- Garnier Fructis, oleo repair

zabezpieczanie:
- CHI

inne:
- laminowanie 1x


Biorę udział w akcji Zapuszczamy włosy na lato! na blogu czarnulahc.blogspot.com. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Odsyłam do podsumowania LUTEGO w mojej własnej akcji Hoduję Naturalki.




20 komentarzy:

  1. masz gęste włosy, też zapuszczam i już bym chciała mieć taką długość jak Ty :)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tak się wydaje, że są długie, niestety :( Ale staram się..

      Usuń
  2. Pinosku, masz śliczne włosy <3 Tak bardzo zazdroszczę Ci tego skrętu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma czego zazdrościć, kiedy ja właśnie chciałabym mieć proste..:(

      Usuń
  3. Bardzo chciałabym mieć takie loki, jak Ty. Niestety, z natury mam proste włosy, więc mogę tylko pomarzyć. Piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy :-) powodzenia w zapuszczaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie! Wczoraj tu zaglądałam, dzisiaj tu zaglądałam i myślę sobie....gdzie jakiś nowy post;p Włosy wyglądają rewelacyjnie. Są takie gęste. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba taki luźny skręt :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy są piękne i gęste :) Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam proste włosy i zawsze marzyłam o takich jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nieźle podrosły, albo przynajmniej tak mi się wydaje :) Zaczęły się ładnie układać i jak je zobaczyłam to od razu wyglądały na takie milutkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to się stało, ledwo co je podcięłam jakieś 3 cm.. I znowu są takie same..:D

      Usuń
  10. Wyglądają na bardzo milutkie w dotyku :> tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już miększe, niż wcześniej, ale to dalej mnie nie satysfakcjonuje. Najgorsze, że moje koleżanki bez pielęgnacji mają super mięciuchne..

      Usuń