wtorek, 24 grudnia 2013

Aktualizacja włosowa #4

Kochane, mimo, że już składałam Wam życzenia, ponownie życzę Wam smacznego karpia, szczęścia i spokoju i oby poszło w cycki, ale do rzeczy ;D Zupełnie nie wiem, jak to odbierzecie, ale przybywam do Was z aktualizacją włosową, mimo że patrząc po Waszych postach, KAŻDA składa życzenia. No cóż, lubię czasem być nie w punkt :P




Ostatnio u Włosowej przeczytałam post o przyciemnianiu włosów maską z kawy i kakao. Postanowiłam wypróbować sposób Włosowej i wczoraj sprawiłam sobie taką maseczkę. Nie zauważyłam zbytnio przyciemnienia, ale fantastycznie zadziałała na kondycję włosów! Są sypkie (robiłam ją wczoraj wieczorem), bardziej błyszczące i gładziutkie a w dodatku TAAAAKIE miękkie! Z pewnością będę jej używać regularnie, może zauważę przyciemnienie, bo przecież kawa jest w tym dobra. Mało tego - uwielbiam zapach kakao i właśnie siedząc czuję je - jestem zachwycona. I ostatnie zdjęcie z serii włosowych przedstawia fantastyczne zejście w trzech kolorach, od najbardziej zakatowanego, do naturalek.



Moja kicia Toffi pomagała mi ubierać "choinkę", czyli to, co widzicie w tle. Kawałek drzewa przygnieciony dwiema szafkami, ale przynajmniej się trzyma :D








A te oto prezenciki dostałam od kuzynki, z którą wczoraj zobaczyłam się pierwszy raz od 3 lat. Rozpieszcza mnie <3 Moje pierwsze w życiu wiszące kolczyki - magia. Śliczny, słodki róż od Lovely, pięknie pachnąca woda od Beyonce, a także lakier piaskowiec, o którym napiszę niebawem.


Dziękuję, że chociaż 4 osoby wzięły udział w sondzie, mam nadzieję, że jeszcze kilka głosów otrzymam, odsyłam TUTAJ . Z pewnością zobaczycie więcej fotek mojego kota, bo kocham ją fotografować, jest taka nieświadoma ;>.

Smacznego dziewczęta, oby poszło w cycki, ja zaczynam wyżerkę za godzinkę :D Jak moje włosy w tym miesiącu? Lepiej? A co z Waszymi? Zima im pasuje, czy raczej wolą być z dala od niej? :D Co sądzą na temat kaloryferów?



12 komentarzy:

  1. Mój kot też lubi siedzieć w kartonach ;) Moje włosy o dziwo dobrze przyjmują zime ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakao muszę nałożyć na włosy, bo jeszcze ani razu nie doświadczyły takiego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy.
    Miło spotkać kolejną włosomaniaczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo kakao tak niespecjalnie pachnie, ale lubię zapach masła kakaowego.
    Wszelkie sposoby o których słyszałam na przyciemnianie włosów powodują,że są one suche, więc taka maska myślę,że się dobrze sprawdzi poz względem kondycji włosów.
    Chciałabym,żeby poszło w cycki, ale znając życie pójdzie niestety w brzuch.
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne włosy :) A kotka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy w tym okresie calkowicie odmowily posluszenstwa, wiec odstawilam wszystkie kosmetyki i szukam dla nich ratunku. :c

    OdpowiedzUsuń
  7. kotek mnie rozbroił :)

    kakao na włosy :o

    OdpowiedzUsuń