czwartek, 27 marca 2014

Aktualizacja włosowa 7# - dużo zdjęć.


Witajcie! Muszę przyznać,  że początek i srodek marca to była masa bad hair daysow. Przypuszczam, ze to wina stresu, który mi towarzyszył,  włosy kompletnie nie reagowaly na odżywki i maski. Na szczęście sytuacja się unormowala i koncem marca włosy wracają do życia,  z resztą widać to po zdjęciach. Pierwsze zdjęcie pokazuje jeden z bad hair daysow. Jakas masakra. Okropny skręt,  szorskie i spuszone:




Tutaj opoczątek lepszych dni, ale i tak mało zadowalający.:


A tutaj najlepszy dotychczas dzien, a było to wczoraj. Taki efekt uzuzyskałam po mieszance nowej odzywki i starej maski, o ktorej niedługo napiszę:

Skąd pomysł na pytanie konkursowe? Ostatnio nachylajac się do komputera rodziców przypalilam część włosów swieczka! Na szczęście tylko kilka cm musiałam sie pozbyć z przodu, ale wyrownam, bo chyba czas wreszcie je podciac:) a zniszczenia macie tutaj (włosy wyglądają jak drzewo!):


Mam tez dla Was małe podsumowanie z tych 6 miesiecy pielegnacji, czy 7 juz sama nie wiem:D:

I wlosy aktualnie:


CZEGO UZYWALAM:
×szampony:
-alterra papaya i bambus
-GP do przetłuszczających i normalnych

×odżywki:
-timotei precious oils,
-oleo repair,
-timotei z różą z jerycha moc i blask,
-equilibra z aloesem, olejkiem arganowym i keratyna,
-ziaja intensywna odbudowa b/s

×maski:
-ziaja intensywny kolor

×olej:
-alterra migdały papaja

×zabezpieczanie:
-CHI

×mixy maska - odżywka:
-ziaja i. kolor plus precious oils 10/10(faworyt)
-ziaja i. kolor plus oleo repair 7/10
-ziaja i. kolor plus equilibra 7/10

Plan na kolejny miesiąc to picie siemienia lnianego. Zapraszam też do wzięcia udziału w konkursie w poprzedniej notce. 

Jaki olej zaproponowały byście mi na następny miesiąc?

26 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo fajnie że dodałaś zdjęcia własnie z aktualizacją swoich włosów : ) Na prawdę widać różnice pomiędzy tymi miesiącami ; ) A odzywki i szampony dają swoje ; ) Najbardziej nasze włosy niszczą się od dołu, bo wiadomo jeżeli je prostujemy , suszymy czy podkręcamy to zaczną nam się stopniowo kruszyć, a potem to już nie za fajnie to wygląda. Lubię twojego bloga ; ) Jest świetny ; ) Obserwuję i zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocno widoczna różnica w stanie zdrowia włosów. Zdecydowanie na lepsze. Śliczne masz włosy! Napisz o tej masce i odżywce. Z chęcią przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, że dla mnie marzec to też był ciężki miesiąc i byłam skazana na większość dni w spiętych włosach i do tej pory nie mam pojęcia dlaczego. może to wpływ zmian pogody lub muszę już zmienić produkty. :) Na twoich włosach widać, że zmiany zachodzą :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dojdą do siebie na pewno :) Teraz wiosenne wypadanie się zaczyna i ogólnie bad hair daysy, więc trzeba pilnować włosy :)
    Ładne i długie mmmm ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam kosmetyków z Timotei, a widzę że u Ciebie się całkiem dobrze sprawują. A co do oleju, to może różowa oliwka Babydream fur Mama? Nawet jeśli nie sprawdziłaby się na włosy to zawsze można jej użyć do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam dziś na łowy, ale nie znalazłam jej... kupiłam za to vatike z czarnuszka :)

      Usuń
  6. nie lubię, gdy moje włosy mają bad day. W marcu zabrałam się za olejowanie (dzięki akcji Anwen) i włosy są dużo lepsze :-) Co do Twoich włsów, to pielęgnacja je zmieniła- a to dopiero początek.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój skręt, a co do oleju na ten miesiąc to może kremowanie ? Pozdrawiam, Chomiś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zmiana! :) Ja nie wyobrażam sobie picia siemienia lnianego, ale pewnie kiedyś wpadnie mi taki pomysł do głowy :D Obecnie piję skrzypokrzywę ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety musiałam pic siemię ze wzgkedu na osłonę żołądka, na szczęście smak mi odpowiada, a i na włosy da efekty, wiec czemu nie :)

      Usuń
  9. Ale jest poprawa od początku włosomaniactwa - wyglądają na bardziej gęste :-) Śliczne masz te loczki! :-)
    A co do oleju jak lubią kokosa to może Heenarę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz ładne włoski. Ja ostatnio uświadomiłam sobie że moje jednak nie są proste a falują i muszę nauczyć się wydobywać ich skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba ich posłuchać, moze nam to wyjsc na dobre:D

      Usuń
  11. Jeszcze przeżyję drożdże, ale chyba nic ani nikt nie przekona mnie do picia siemienia lnianego. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja uwielbiam jego smakza to drodzdzy nie cierpie...

      Usuń
  12. Bardzo ładne masz loki :) Ja też miałam pić siemię lniane w kwietniu, ale będę musiała niestety zrezygnować ze względów zdrowotnych. Nie dla mnie ono jest niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOO!!!!!! To straszne kiedy się przypaliły, ale włosy masz bardzo ładne szczególnie te ostatnie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAaaaaa......i co do akcji zapuszczamy włosy na lato, ja zapraszam do akcji "Moje włosy w obiektywie" zapraszam na bloga do zapoznania się ze szczególami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać wielką zmianę. Czy ja dobrze myślę, że ten najlepszy efekt to połączenie Ziaji i odżywki z Timotei? Mam tą odżywkę, więc może i ja wypróbuję tą mieszankę? Tylko, że mam Ziaję intensywna odbudowa-myślisz, że się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timotei precious oils i ziaja intensywny kolor, ale mysle, ze jak porownasz sklady i bedzie podobna ilosc silikonow, to pewnie da rade:d moje włosy silikony niestety jako jedyne ratuja :d

      Usuń
  16. Dobrze jest pielęgnować włosy jednak czasem warto dać im trochę wolności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyna z długimi włosami wygląda jak królowa w koronie.

    OdpowiedzUsuń
  18. na dni kiedy nasze włosy sa po prostu tragiczne polecam Ci maske z dolce z panthenolem mnie uratowała po dekoloryzacji, działa jak balsam włosy sa miekkie, delikatne, mocne i błyszczące , gdybys chciała cos wiecej o niej poczytac to zapraszam :) http://mazgoo.blogspot.com/2014/01/sos-wosy-cz1-maski-wax-kallos-dolce.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że miałaś taki wypadek z przypaleniem :D Włosy wyglądają serio bardzo dobrze, widać postęp :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przynajmniej masz fajne, gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń