piątek, 2 stycznia 2015

Jak samodzielnie podciąć i wycieniować włosy - obrazki | Podsumowanie 2014

















Nowy Rok już nas przywitał, dużo osób na pewno szuka sposobów na "zmianę" czym przeważnie jest zmiana fryzury. Może sposób ten nie jest jakiś radykalny, ale jeśli ktoś chciałby się zdecydować na cieniowanie, zwłaszcza falowane i kręcone, to zapraszam na taki mały tutorial, który sama wykonałam w Paint'cie ;P Ja sugeruję wykonywać to na mokrych włosach pokrytych odżywką bez spłukiwania :)


CO NAM BĘDZIE POTRZEBNE:
1 ostre nożyczki (najlepiej fryzjerskie)
3 gumki do włosów
szczotka lub grzebień

KROK 1
Dzielimy włosy na trzy części, bardzo dokładnie zaczesujemy kucyki i wiążemy. Sugerowałabym najniższą część zrobić najgrubszą, środkową średniej grubości i najwyższą w miarę cienką.

KROK 2
Mimo, iż obrazek wskazuje, że zaczynamy od górnej części, proponuję rozpocząć od dolnej. Mocno zaczesujemy ją do góry (tak jakby pod kątem 90stopni-na obrazkach to nie jasno wygląda ;P) i przytrzymujemy palcami (ja narysowałam TT, bo nie chciałybyście zobaczyć dłoni w moim wykonaniu na Paint'cie)

KROK 3a
Przytrzymane palcami końcówki podcinamy wedle uznania na prosto. Warto coraz wyższe partie skracać nieco bardziej, dla lepszego wystopniowania.

KROK 3b
Podcięte na równo końcówki teraz delikatnie 'strzępimy', czyli zamiast trzymać nożyczki poziomo, obcinamy końce pionowo. Wykonujemy przypadkowe ruchy, po prostu musimy nieco końcówki postrzępić, żebyśmy nie wyglądały jak klatka schodowa :)

KROK 4
Krok 2, 3a i 3b powtarzamy na każdej warstwie.

KROK 5 (nie narysowany)
Jeśli chcecie mieć część włosów tą przy twarzy również zestopniowaną, po prostu zaczeszcie część włosów na twarz, przytrzymajcie palcami w miejscu, w którym chcecie zacząć stopniowanie i nożyczkami pod SKOSEM tnijcie przednią część włosów do uzyskania ładnej, równej, nie wyschodkowanej tafli :) Myślę, że większość z Was powinna zrozumieć, o co mi chodzi i sobie to wyobrazić z łatwością. Ja nie dodaję tego kroku, bo sama tak się nie obcinam.

TADAAAM :)



  Chciałabym także w skrócie podsumować rok 2014 na moim blogu!

Ilość wyświetleń ogółem: ponad 51 tysięcy! Jesteście wielcy! Po maju tego roku nieco ucichłam, ale Wy dalej byliście ze mną!
Najwięcej z Was odwiedzało mnie za pośrednictwem spisu blogów włosomaniaczek.
Najpopularniejszym postem okazała się moja miesięczna kuracja CP!
Zaraz pod nią w rankingu jest płukanka ochładzająca kolor włosów i różnica, między lokami na zwykłej lokówce i lokówce stożkowej (któż by się spodziewał!?).
Na moim blogu opublikowałyście blisko 2000 komentarzy. Dzięki!
Napisałam 117 postów i na koncie mam 169 obserwatorów :) 




SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

22 komentarze:

  1. chciałabym, żeby moje włosy się tak zmieniły, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje już są cudowne, moje w zeszłym roku były bardzo niesforne ;P

      Usuń
  2. Śliczne włoski masz, oby w tym Nowym Roku były jeszcze piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe,ale moje włosy są tak cienkie,że cieniowanie nie dla nich. Twoje włosy są piękne, ubóstwiam je każdorazowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odważyłabym się na samodzielne cieniowanie, życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się chyba nie odważyła sama wycieniować swoich włosów :)
    Gratuluję przemiany włosowej i blogowych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam ludzi, którzy sami ścinają włosy. Ja bym pewnie wyszła z łazienki z niezłą asymetrią:P kompletnie nie mam do tego smykałki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę praktyki i na pewno byłoby lepiej ;D Ja swoje włosy podcinam od 2 lat, początki były trudne..;D

      Usuń
  7. Piękne włosy, na pewno wypróbuje twojego sposobu na podcinanie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak nie odważyłabym się na samodzielne cięcie. Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzisiaj będe obicnać sobie włosy, chyba ciachne z 10cm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, 10 to sporo, mam nadzieję, że będzie warto ! :)

      Usuń
  10. Metoda fajna, choć ja nie planuję wracać do cieniowania, ale zapamiętam, bo kobieta zmienną jest :P Włosiego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładne włosy, teee loooki! ♥ :)
    Ja chyba nie mam na tyle odwagi by sama podciąc sobie końcówki. :|

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie szukam sposobu na idealne cięcie włosów na prosto samemu :)

    OdpowiedzUsuń