sobota, 22 lutego 2014

Hoduję naturalki | LUTY

W związku z akcją:
http://pinoszek.blogspot.com/2014/02/wosomaniacza-akcja-hoduje-naturalki.html

Przedstawiam Wam pierwszą aktualizację (luty) dziewczyn, które wzięły udział w mojej akcji :)

1. Pino 




4. Karina


3. Lotta





5. Włosowe Inspiracje



6. Cheer8up


7. Katherine



8. Maggie.x


9. DyploMatka





10. Dzika wózkowa

 Zbiór będzie aktualizowany, w zależności, kiedy tylko reszta dziewczyn prześle mi zdjęcia lub linki do postów z odrościkami :)

Sprawa organizacyjna - od tej pory prosiłabym, abyście robiły, podobnie jak Dzika Wózkowa, zdjęcia, które pokazują zdjęcie z poprzedniego miesiąca akcji (czyli następna akcja to fotka z tego miesiąca + świeża ):) Myślę, że to lepiej będzie uwidaczniało zmianę :P Ale jeśli nie macie takiej możliwości, to nie szkodzi :P


Co sądzicie o odrostach dziewczyn?
Przed niektórymi jeszcze długa droga (na przykład przede mną ;D) , ale mocno trzymamy kciuki , a za niektórymi spory kawał dobrej roboty :)
Zapraszam też do brania udziału w akcji :) Wkrótce moja aktualizacja z lutego :P

Edit..: Co myślicie o nagrodzeniu jednej z najlepszych przemian? Oczywiście nie będziemy czekały roku, czy więcej, jeśli któraś z dziewczyn dopiero zaczyna, ale można ocenić na podstawie paru miesięcy :)? Wyłączając z konkursu oczywiście mnie, autorkę akcji.

13 komentarzy:

  1. ojej moje zdjęcie jest takiej słabej jakości :O
    Dzika wózkowa ma pokaźny odrost :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój "odrost", który nim nie jest już został opublikowany na blogu :D
    http://paradisemaggie.blogspot.com/2014/02/hoduje-naturalki-aktualizacja-luty.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej moja czupryna. Muszę następnym razem zrobić lepsze zdjęcia, jednak słabe światło i samowyzwalacz to nie najlepszy pomysł. Miło zobaczyć, że nie tylko ja mam tak ogromną różnicę w kolorze. A Twój odrościk też niczego sobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Wam idzie! :) Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie dziewczyny :D Mój jest tutaj, możesz skopiować zdjecie http://nirwanicznie.blogspot.com/2014/02/moje-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój odrost jest na blogu w poscie ;)

    http://karinowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziką Wózkową podziwiam, że nie próbuje zatuszować kontrastu włosów :)) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła to bym to zrobiła, wyobrażam sobie co inni ludzie muszą myśleć o moich włosach. Ja zwyczajnie dostałam uczulenia na farbę podczas ostatniego czarnego farbowania i poleciała mi przez to chyba 1/3 i tak już rzadkich włosów, więc bałam się wyrównać kolor, żeby nie wypadła mi reszta.

      Usuń
  8. Na moim zdjęciu oczywiście odrostu nie widać :P Choć jest już pokaźny :) Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny, które biorą udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, niektóre dziewczyny moją spory odrost-gratuluję im samozaparcia. I nagradzanie zawsze się przyda-jeszcze bardziej motywuje do niefarbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://cheer8up.blogspot.com/2014/02/hoduje-naturalki-luty.html

    :D

    OdpowiedzUsuń